Tellimuse vormistamiseks peate valima meelepärase toote ja sisestama vajalikud andmed kauba kohaletoimetamiseks. Eriti tähelepanelikult tuleb sisestada mobiiltelefoni number, mida igapäevaselt kasutate.
Ostes www.lavsweetbouquet.ee veebilehelt, kinnitab klient, et on müügitingimustega tutvunud ja nendega nõus.
Toote valimine 1. Valige meelepärane toode. Tootel klõpsates näete selle üksikasjalikku kirjeldust, fotosid ja lisainfot. Kui toode sobib ja olete koguse otsustanud, vajutage nuppu "Lisa ostukorvi". 2. Ekraani paremas ülanurgas kuvatakse ostukorv. Ostukorvi sisu vaatamiseks vajutage ikoonile "Vaata ostukorvi". 3. Toodete valimise jätkamiseks naaske kataloogi. Iga uus toode lisatakse ostukorvi pärast kimbu lisainfo sisestamist (kui see on vajalik) ja nupule "Lisa ostukorvi" vajutamist. 4. Toote eemaldamiseks ostukorvist kasutage ristiga nuppu "Kustuta" toote kõrval või vähendage kogus nullini. Ostukorv värskendatakse automaatselt. 5. Toodete koguse muutmiseks ostukorvis kasutage nuppe "+" või "-", mis asuvad hetkel valitud koguse kõrval.
Tellimuse andmete sisestamine Kui olete toodete valimise lõpetanud, jätkake järgmiste sammudega: 1. Täitke andmevorm, märkides:
Maksja (tellija) ees- ja perekonnanimi
Tellija telefoninumber ja e-mail
Saaja ees- ja perekonnanimi
Saaja telefoninumber
Linn (nt Tallinn)
Saaja aadress
Tarnekuupäev
Kohaletoimetamise viis
Tellija vastutab andmete õigsuse eest.
2. Kinnitage nõustumine üldtingimuste ja privaatsuspoliitikaga, märkides vastavad kastid.
3. Valige kättesaamise viis ja vajadusel lisage kommentaarid.
4. Valige makseviis. Pärast maksmist saadetakse tellimuse kinnituse e-mailile. Mõnes pangas võib makseinfo saabuda hilinemisega, seega loetakse makse tehtuks alles pärast raha laekumist. Tellimuse töötlemise kiirendamiseks saatke maksekinnitus e-mailile kristina.lavdisain@gmail.com.
Tellimuse tühistamine
Tellimuse kuupäeva saab muuta vähemalt 72 tundi enne kättesaamise tähtaega. Raha ei tagastata. Kuupäeva muutmiseks võtke ühendust telefonil (+372) 58164528.
Kui kuupäeva muutmise soov laekub hiljem, seda enam muuta ei saa. Erilised tellimused vormistatakse individuaalselt ja nende eest raha ei tagastata.
Kui saaja ei saa tellimust kätte valesti sisestatud andmete tõttu, vastutab tellija. Vigade vältimiseks kontrollige andmeid hoolikalt.
Tellimuse põhitingimused 1. Üldsätted Käesolevad tingimused reguleerivad kõiki suhteid klientide ja kaubandusplatvormi ArtLav Disain OÜ (registrikood: 17043315) vahel, mis asub aadressil Lastekodu 15, Tallinn. 2. Hinnad Kohaletoimetamise maksumus lisandub eraldi, sõltuvalt valitud tellimuse kättesaamispunktist. 3. Kohaletoimetamine
Palun märkige saaja telefoninumber. Kui number puudub ja kohaletoimetamine ebaõnnestub, võib tellimus jääda naabritele või tagastada saatjale.
Tellimust saab uuesti kohale toimetada ainult juhul, kui saaja telefoninumber on olemas.
4. Kauba tagastamine Kiiresti riknevate toodete, näiteks lillede, tagastamine ei ole seaduse kohaselt võimalik (Tarbijakaitseseadus, §53 lg 4.2).
Erijuhud
Kui soovitud toodet pole, pakub pood alternatiivi (nt värvikombinatsiooni/toote asendamist). Kui klient ei nõustu, võib tellimuse tühistada.